B l o g i g e j ó w

Proste blogi! Proste sprawy? Do czytanie nie tylko dla gejów. Blogi tylko gejów...


Regulamin :: Dodaj stronę! :: Edytuj stronę :: Kontakt

Toplista B l o g i g e j ó w powstała w kwietniu 2004 roku. Od tego czasu dbamy o to aby na topliscie B l o g i g e j ó w były TYLKO linki do blogów gejów!
Nie ma tutaj zbędnych i zaśmiecających linków do porno stron i innych płatnych serwisów!
Taki reżim panuje TYLKO na topliście B l o g i g e j ó w! Przekonaj się sam i zwiększ poczytność swojego bloga!


Im lepsze umieszczenie logo toplisty B l o g i g e j ó w na Twoim blogu tym wyższe miejsce na topliscie poniżej!
Blogi bez loga toplisty B l o g i g e j ó w będą automatycznie usuwane z rankingu poniżej!
Strona będzie widoczna poniżej w momencie kiedy minimum dwie osoby wejdą na listę z Twojego bloga (klikną banerek toplisty umieszczony na Twoim blogu)



Czyszczenie toplisty z nieaktywnych linków nastąpiło 10 stycznia 2016 roku.

BOYS for BOYS:

Google+

Pozycja Nazwa i opis bloga Wejścia Wyjścia Wejścia w sumie Wyjścia w sumie Szczegóły
1
blog.refform.pl

blog.refform.pl

To nie jest blog dla grzecznych chłopców

933 1327 1244 2026 szczegóły
2
Seks w darkroomie

Seks w darkroomie

Blog biseksualnego seksoholika opisującego swoje przygody

363 1169 2319 3908 szczegóły
3
Gej blog

Gej blog

Gaymann

292 575 1769 2972 szczegóły
4
SuperG

SuperG

Blog informacyjny dla gejów

181 603 181 603 szczegóły
5
Blog cwela


Prawdziwe historie cwela.

160 706 160 706 szczegóły
6
TRANSLACJE

TRANSLACJE

Seks w wielkim mieście - tak naprawdę w wersji gejowskiej, w małym, bo polskim mieście, bez drogich ciuchów i generalnie z mniejszą ilością seksu.

96 458 562 932 szczegóły
7
Gay cuckold - gejowska zdrada kontrolowana


Blog dla każdego geja, którego jara patrzenie, jak jego partner jebie się z innym kolesiem.

75 736 177 1272 szczegóły
8
Problemy młodego geja

Problemy młodego geja

Pamiętnik młodego geja mieszkającego w dużym mieście

46 389 1118 2599 szczegóły
9
Ciapstory


Opowiadania

41 293 41 293 szczegóły
10
Czy jestem gejem?


Rzeczywistość widziana oczami pewnego geja ;)

31 146 813 1456 szczegóły
11
Mój inny świat


Przemyślenia młodego geja

19 101 94 236 szczegóły
12
Opowiadanie o historii geja

Opowiadanie o historii geja

Prawdziwa historia geja, która trwa juz od dziewięciu lat

17 347 472 2153 szczegóły
13
DUSZA GEJA


Autorskie opowiadania homoerotyczne

17 94 17 94 szczegóły
14
Przez igielne ucho... Być gejem.

Przez igielne ucho... Być gejem.

Blog o życiu codziennym, zainteresowaniach, problemach, miłości, życiu studenckim obecnie 22-letniego geja. Zapraszam.

15 169 90 583 szczegóły
15
Gej Encyklopedia Seksu

Gej Encyklopedia Seksu

Homoseksualny słownik i encyklopedia o gejowskim seksie, fetyszu oraz seksualnych praktykach.

8 239 354 2404 szczegóły
16
Pierwsze wyjście z mroku


Gej Krakowski - czyli życie młodego geja w sąsiedztwie Smoka

7 124 1105 3455 szczegóły
17
POPAPRAŃCY


Blogowa gejowska opowieść w krótkich epizodach, której akcja toczy się głównie w Krakowie.

7 214 52 602 szczegóły
18
Blog Chrisa


Fotki facetów i nie tylko

5 211 1652 8114 szczegóły
19
THE ANOTHER BOY

THE ANOTHER BOY

bo lepiej skończyć w pieknym szaleństwie :) zwykłe życie nie-zwykłego chłopaka geja :D czyli o wszystkim po trochu...

5 148 5 148 szczegóły
20
Tęczowe przemyślenia


Gej też człowiek

4 39 291 582 szczegóły
21
Blog Eluty


3 55 176 322 szczegóły
22
L4SER0WY M1EC2YK

L4SER0WY M1EC2YK

Dziennik Homoseksualisty (wciąż niezłego, bądź co bądź)

3 288 101 878 szczegóły
23
Da.&To.


Blog dwóch chłopaków zakochanych w sobie po uszy :)

3 81 4 81 szczegóły
24
Szafirowy blog


Jedną nogą z szafy... druga jeszcze zaplątana w krawat.

2 57 119 415 szczegóły
25
Gay Out Of The Dark


Życie geja wcałym tym świecie

2 54 7 113 szczegóły
26
Rozkminy młodego geja

Rozkminy młodego geja

Codzienne życie, spostrzeżenia, ciekawostki i inne ;)

2 100 2 100 szczegóły
27
Green Gay Blog

Green Gay Blog

Moje życie w nie tylko zielonych barwach ;]

1 29 386 982 szczegóły
28
Gej Moj maly swiatek

Gej Moj maly swiatek

przemyslenia , zainteresowania , codzienne zycie

1 37 155 448 szczegóły
29
David Schneider Official Blog


My NEW World

1 30 132 333 szczegóły
30
Ja facet kocham faceta.


Bezpośredni opis z życia. Życiowe problemy.. Myśli fantazje , przeżycia oraz te inne zakazene uczucia. Czy ja facet kochający inaczej pokocham kiedyś kobiete ? Zapraszam na mój blog.

1 101 124 1460 szczegóły
31
queer overboard


czyli łodzianin na emigracji

1 45 96 425 szczegóły
32
Neheter


Neheterski światek.

1 48 24 125 szczegóły
33
Rozkminy geja


refleksje wszelakie

1 43 2 43 szczegóły
34
Fajny Jesteś

Fajny Jesteś

Blog Geja z Londynu

1 140 1 140 szczegóły
-
Dodaj swoją stronę!


Zwiększ jej popularność!

- - - - -

BOYS for BOYS: Google+ Facebook

Ranking stworzony w serwisie TopLista.pl

Dodaj stronę! :: Edytuj stronę :: Kontakt